Сайт методичного об'єднання вчителів-філологів Слов'янської ЗОШ І-ІІІ ст. № 15

Меню сайту
Категорії розділу
Позакласні заходи [2]
Презентації [1]
Дидактичні матеріали [1]
Портфоліо [1]
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Стояновська Л.Ф. » Дидактичні матеріали

Питання до заліку з української літератури в 11 класі
04.01.2014, 00:42
Питання до підсумкового заліку з української літератури за курс середньої школи

Білет № 1
1. Риси духовної й матеріальної культури українців у повісті Івана Нечуя-Левицького «Кайдашева сім`я».
2. «Розcтріляне Відродження» як історичний та культурний феномен: історичні обставини, чільні представники, головні здобутки в письменництві. Аналіз життя та творчості одного з представників цього періоду (за вибором учня).

Білет №2
1. Людина, сім`я та суспільство в психологічному і моральному аспектах за повістю Івана Нечуя-Левицького «Кайдашева сім`я».
2. Поезія Д.Павличка. Прочитати вірш напам`ять.

Білет №3
1. Проблема вибору життєвого шляху героями роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?” Панаса Мирного та Івана Білика.
2. Людина, природа, Всесвіт у збірці «Сонячні кларнети» Павла Тичини. Прочитати напам`ять вірш «Ви знаєте, як липа шелестить…».

Білет №4
1. Майстерність Івана Карпенка-Карого як драматурга (на прикладі вивчених творів).
2. Цінності людського буття в поезії Максима Рильського.

Білет №5
1. Багатомірність діяльності Михайла Старицького, її значення для розвитку української культури.
2. Мотиви і образи інтимної лірики Володимира Сосюри.

Білет №6
1. Іван Франко як письменник, громадянський діяч, перекладач і вчений.
2. Образ України в поезії «Любіть Україну» Володимира Сосюри. Прочитати вірш напам`ять.

Білет №7
1. Історичний шлях нації та доля її провідників за поемою «Мойсей» Івана Франка. Прочитати напам`ять уривок із твору (за вибором учня).
2. Трагедія роду й народу в романі «Вершники» Юрія Яновського.

Білет №8
1. Ідейно-художнє багатство філософської та громадянської лірики Івана Франка.
2. Характер конфлікту та його художнє втілення в драматургії Миколи Куліша (на прикладі вивченого твору).

Білет №9
1. Поетична драма «Зів`яле листя» Івана Франка: історія написання, спектр любовного почуття, образ ліричного героя, особливості поетичної форми. Прочитати напам`ять вірш «Чого являєшся мені…».
2. Зображення в прозових творах Миколи Хвильового боротьби, добра і зла в душі людини та житті суспільства.

Білет №10
1. Взаємини людини й суспільства в повісті Івана Франка «Перехресні стежки».
2. Поетичний світ Андрія Малишка.

Білет №11
1. Поетизація буття гуцулів у повісті «Тіні забутих предків» Михайла Коцюбинського.
2. Героїзм і трагізм історичної долі українського народу у творчості Олександра Довженка.

Білет №12
1. Зображення людських почуттів у повісті Михайла Коцюбинського «Тіні забутих предків»
2. Світ дитинства в кіноповісті «Зачарована Десна» Олександра Довженка.

Білет №13
1. Михайло Коцюбинський як майстер імпресіоністичної  психологічної новели.
2. Образ ліричного героя поетичних творів Євгена Маланюка.
Білет №14
1. Творчість Лесі Українки як видатне явище світової літератури. Прочитати напам`ять вірш «Сontra spem spero».
2. Зображення духовної величі й краси людини у творчості Івана Багряного (на прикладі прочитаних творів).

Білет №15
1. Трагедія людини, відірваної від рідної землі, у драмі «Бояриня» Лесі Українки.
2. Літературне «шістдесятництво» як суспільне та культурне явище. Аналіз життя та творчості одного з поетів – шістдесятників (за вибором учня). Прочитати напам`ять вірш аналізованого автора.

Білет №16
1. Утвердження духовно-моральних цінностей людського буття в драмі - феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки. Прочитати напам`ять уривок з твору.
2. Реалізм і символіка картин української дійсності в романі Уласа Самчука «Марія».

Білет №17
1. Ідея єдності людини і природи в драмі - феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки.
2. Краса і щирість любовного почуття в ліриці Василя Симоненка.

Білет №18
1. Ольга Кобилянська як визначний майстер психологічної прози (на прикладі вивчених творів).
2. Особливості інтерпретації образу України у поезії Василя Симоненка. Прочитати напам`ять вірш «Лебеді материнства».

Білет №19
1. Мотиви й образи громадянської та інтимної лірики Олександра Олеся. Прочитати напам`ять вірш поета (за вибором учня).
2. Тематика й поетика новел Григора Тютюнника.

Білет №20
1. Творчість Василя Стефаника в контексті української та світової новелістики.
2. Людина в протистоянні зі злом і несправедливістю в поезії Василя Стуса. Прочитати напам`ять вірш поета (за вибором учня).

Білет №21
1. Глибина розкриття психології людини в екстремальних обставинах у творчості Володимира Винниченка (на прикладі прочитаних творів).
2. Образ Марусі Чурай з однойменного роману Ліни Костенко як втілення кращих рис українського народу. Прочитати напам`ять уривок із твору (за вибором учня).

Білет №22
1. Українська література другої половини XIX-XX ст. у контексті світового літературного процесу.
2. Світ людських почуттів і думок у поезії Ліни Костенко. Прочитати напам`ять вірш поетеси (за вибором учня).

Білет №23
1. Творчість письменників рідного краю: чільні постаті й найвизначніші набутки.
2. Морально-філософська проблематика романістики Олеся Гончара (на прикладі вивчених творів).

Білет №24
1. Література української еміграції як складова частина літературного процесу України: головні центри, постаті, твори. Аналіз життя та творчості одного з представників літератури української еміграції (за вибором учня).
2. Собор як символ духовності й краси в однойменному романі Олеся Гончара.

Білет №25
1. Шляхи розвитку сучасної української літератури. Аналіз творчості одного з представників сучасного літературного процесу в Україні (за вибором учня).
2. Людина й народ як творці історії та культури в романі «Диво» Павла Загребельного.

Категорія: Дидактичні матеріали | Додав: efremova-marina
Переглядів: 1480 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz